گوناگون

گلشیفته فراهانی به نابه‌سامانی روان‌شناختی دچار است

گلشیفته فراهانی نامی است که این روزها دوباره بر سر زبان‌ها افتاده است پخش فرتورها و فیلم‌هایی از او با بدن لخت بر روی مجله و در اینترنت، جنجال بزرگی برپا کرد گروهی از این کار وی خوششان نیامد و او را بازیگری پست نامیدند که برای پیشرفت و رسیدن به هالیوود آماده است خودفروشی کند در برابر این گروه کسانی بودند که این کار او را روشن‌گرانه، گونه‌ای آیین‌شکنی و فریاد به ساختار کنونی فرهنگی ایران دانستند و از او پشتیبانی کردند.

او در گفتگویی با بی‌بی‌سی فارسی گفت که آماج و انگیزه‌ای از پخش فرتور برهنه که انداخته بود نداشته و نمی خواسته پرچم‌دار باوری باشد و زیبایی آن این بود که هواداران و ناهمدلان (مخالفان) من پاسخ هم‌دیگر را دادند و داستان به پایان رسید. او دوباره فرتوری لخت از خود را نمایان کرده و بار دیگر جنجال‌ها بالا گرفته است.

گلشیفته فراهانی

نگاه من به این رفتار از روی احساس و باورهای روشن‌اندیشی و یا دینی نیست من به خرد و دانش بیش از هر چیزی باور دارم زیرا بهترین راهنمای ماست من تلاش می‌کنم چنین رفتارهایی را بر پایه‌ی دانش روان‌شناسی سنجش و ارزیابی کنم زیرا دانش‌آموخته‌ی روان‌شناسی هستم. من بر این باورم که گلشیفته فراهانی به نابه‌سامانی روان‌شناختی – جنسی لخت‌نمایی یا Exhibitionism دچار است و امیدوارم روزی برای درمان خود پیش روان‌شناس برود. این سخن من دشنام‌آلود و از روی احساس یا کینه نیست. شاید شما برداشت دیگری داشته باشید و دیدگاه من را نپذیرید به یاد بسپارید که شما آزادی اندیشه دارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *