روزنوشت

متروی شگفت انگیز!

امروز برای خرید یک نمایشگر رایانه ی تازه روانه ی خیابان ولیعصر شدم من برای رفت و آمد در شهر بیش تر سوار مترو می شوم به پاساژ رضا رفتم و نمایشگری خریدم برای بازگشت به سوی ایستگاه سعدی رفتم تا بار دیگر سوار مترو شوم ایستگاهی تمیز و زیبا که آهنگ های ملایمی نیز در آن به گوش می رسید. از نگاه روان شناسی این گونه آهنگ ها برای روان انسان بسیار نیاز است. نزدیک به نیم ساعت در این ایستگاه نشستم اما هیچ مترویی نیامد! پیاپی از شهید کلاهدوز به میدان آزادی مترو می گذشت اما در مسیر بر عکس آن هیچ… ! از مترو بیرون آمدم و ناچار با تاکسی به خانه بازگشتم. به راستی چرا نباید برنامه ریزی های درستی در این باره باشد؟ چیزی که در این جا برای من ارزشمند بود نگاهی بود که همیشه بر پایه ی روان شناسی به دیگران دارم کسانی را دیدم که هنوز 30 ثانیه روی صندلی های مترو ننشته اند پاهای خود را تکان می دادند با انگشتانشان بازی می کردند و آرامش بدنی نداشتند خدا می داند در مغزهایشان چه غوغایی بوده است! با آگاهی کامل می گویم نزدیک به 10 نفر از آن ها از اختلال بیش فعالی بزرگسالی رنج می بردند.

 

0 دیدگاه در “متروی شگفت انگیز!

  1. سارا گفت:

    مرسی دکتر
    مطلب جالبی بود :دی

  2. Averyg گفت:

    thanks !! very helpful post!

  3. Awesome webpage! I completely take delight in just how it happens to be simple on my eyes and also the material are nicely drafted.

  4. hitao.us گفت:

    I’ve not too long ago started a weblog, the data you provide on this site has helped me tremendously. Thanks for all of your time & work.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *