گوناگون

به کارگیری شکلک‌های توییتر در رایانه

سال‌هاست که ما برای نشان دادن احساسمان در نوشته‌ها شکلک، رخساره یا اسمایلی (smiley) را به کار می‌بریم. نخستین و پرکاربردترین رخساره، نمایان‌گر لبخند است و برای همین است که آن را لبخند یا اسمایلی می‌نامیم. در گذر این سال‌ها رخساره‌ها به جای نشانه‌هایی مانند : – ) جای خود را به آیکون‌های فرتوری یا emoji دادند.

برخی از تارنماها هم‌چنان همان سادگی را می‌پسندند و به رخساره‌های فرتوری گرایش ندارند به تازگی توییتر همemoji  را برای نشان دادن احساس و فراتر از آن به کار گرفته است و شما می‌توانید با گوشی‌های همراه خود آن را به کار ببرید اما برای به کار بردن آن در رایانه هم‌چنان گزینه‌ای افزوده نشده است پس چگونه این نشان‌ها را به کار ببریم؟

شکلک‌های توییتر در رایانه

Piliapp Twitter Symbols

در این سرویس شما می‌توانید آیکون دلخواه خود را رونوشت (کپی) بگیرید و یا از بخش فرستادن توییت در همین سرویس توییت خودتان را با آیکون‌هایتان بفرستید. برای دسترسی به تارنما این‌جا کلیک کنید.

Emoji Cheatsheet

افزونه‌ی برای فایرفاکس که با کمک آن می‌توانید به آیکون‌های توییتر و فیس‌بوک دسترسی داشته باشید برای دریافت این افزونه این‌جا بروید.

Emoji Extension for Twitter

افزونه‌ای برای گوگل کروم که به شما کمک می‌کند به سادگی به رخساره‌های فرتوری توییتر (شکلک‌های توییتر) در گوگل کروم دسترسی داشته باشید و آن‌ها را به کار ببرید برای دریافت افزونه این‌جا بروید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *